Son Dakika

TMO hububat alım ödemeleri çiftçilerin hesaplarına yatırıldı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi tarafından gerçekleştirilen hububat alımlarında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarıldığını duyurdu.

Onur B.1 dakika okuma0 görüntülenme
TMO hububat alım merkezinde çiftçilere yönelik ödemeler başladı
TMO hububat alım merkezinde çiftçilere yönelik ödemeler başladı
Paylaş:

Hububat alımında ilk ödemeler hesaplarda

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, 3 Haziran tarihinde başlayan hububat alım sürecine ilişkin önemli bir açıklamada bulundu. Bakan Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) tarafından teslim alınan ürünlerin ilk ödemelerinin çiftçilerin banka hesaplarına bugün itibarıyla yatırıldığını bildirdi. Üreticilerin hasat döneminde nakit akışını sağlamayı hedefleyen bu adım, tarımsal üretimin sürdürülebilirliği açısından önem taşıyor.

Alım noktaları artırılıyor

TMO, hububat alım sürecini ülke genelinde yaygınlaştırmak için çalışmalarını sürdürüyor. Şu an 211 farklı noktada devam eden alım işlemlerinin, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya çıkarılması planlanıyor. TMO'nun kendisine getirilen tüm ürünleri satın alacağını belirten Bakan Yumaklı, üreticinin mağdur olmaması için gerekli tüm tedbirlerin alındığını kaydetti.

  • Ödemeler 21'inci günden itibaren hesaplara aktarılmaya devam edecek.
  • Alım noktası sayısı 211'den 600'e yükselecek.
  • TMO kapasitesi dahilinde tüm ürün alımlarını gerçekleştirecek.

Bakan Yumaklı, üreticilerin emeğini ve alın terini korumaya yönelik politikaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti. Ürün bedellerinin ödenmesine ilişkin süreç, belirlenen takvim doğrultusunda devam edecek.

Paylaş: