Son Dakika

Şanlıurfa'da köpek saldırısı sonrası İçişleri Bakanlığı harekete geçti

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesinde 8 yaşındaki Abdulkadir Sarık'ın başıboş köpeklerin saldırısına uğraması üzerine İçişleri Bakanlığı soruşturma başlattı.

Selin Ç.1 dakika okuma0 görüntülenme
Şanlıurfa'da başıboş köpek saldırısı sonrası inceleme başlatıldı
Şanlıurfa'da başıboş köpek saldırısı sonrası inceleme başlatıldı
Paylaş:

Viranşehir'de köpek saldırısı

Şanlıurfa'nın Viranşehir ilçesine bağlı Ayaklı Mahallesi'nde 26 Haziran tarihinde meydana gelen olayda, 8 yaşındaki Abdulkadir Sarık başıboş köpeklerin saldırısına uğradı. Bacağından yaralanan küçük çocuk, çevredeki vatandaşların yardımıyla hastaneye ulaştırıldı. Viranşehir Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan Sarık'ın sağlık durumunun iyi olduğu ve tedavisinin ardından taburcu edildiği bildirildi.

Mülkiye müfettişi görevlendirildi

İçişleri Bakanlığı, olayın ardından yazılı bir basın açıklaması yaparak konunun detaylı şekilde araştırılacağını duyurdu. Bakan Mustafa Çiftçi'nin talimatıyla başlatılan idari süreç kapsamında bir mülkiye müfettişi görevlendirildi. Bakanlıktan yapılan açıklamada şu detaylara yer verildi:

  • Sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik mevzuatın yereldeki uygulamasının denetlenmesi hedefleniyor.
  • Uygulamada yaşanmış olabilecek aksaklıklar ve ihmal iddiaları tüm yönleriyle incelenecek.
  • İnceleme sonucunda elde edilecek bulgular ışığında gerekli idari adımlar atılacak.

Bakanlık yetkilileri, çocukların emniyeti ve kamu huzurunun sağlanması noktasında sürecin titizlikle takip edileceğini vurguladı. Yaralanan Abdulkadir Sarık ve ailesine geçmiş olsun dilekleri iletildi.

Paylaş: