Sağlık Bakanı Memişoğlu: Sağlık teknolojilerinde yerli üretim güçlenecek
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, sağlık teknolojileri alanında yerli üretimin artacağını ve Türk mühendisleri ile hekimlerin rolünün büyüyeceğini belirtti.

Sağlık teknolojilerinde yerli üretim dönemi
Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, Türkiye'nin sağlık teknolojileri alanındaki hedeflerine ilişkin açıklamalarda bulundu. Bakan Memişoğlu, yürütülen çalışmalarla birlikte sağlık sektöründe yerli imkanların kullanımının artacağını ifade etti.
Bakanlığın vizyonu doğrultusunda Türk mühendis ve hekimlerin ortak çalışmalarıyla geliştirilen projelerin, sağlık teknolojilerinde yerli imzayı daha belirgin hale getireceği vurgulandı. Bu süreçte yerli üretimin teşvik edilmesi ve teknolojik dışa bağımlılığın azaltılması temel hedefler arasında yer alıyor.
Yeni projeler için hazırlıklar sürüyor
Sağlık alanındaki dijitalleşme ve yerli teknoloji geliştirme süreçlerine dair değerlendirmelerde bulunan Memişoğlu, yakın zamanda sağlık teknolojileri kapsamında kamuoyuyla yeni müjdeler paylaşılacağını duyurdu. İlgili çalışmaların detaylarına ilişkin resmi bilgilendirmelerin önümüzdeki süreçte yapılması bekleniyor.
- Yerli mühendis ve hekim iş birliği ön planda tutuluyor.
- Sağlıkta teknolojik bağımsızlık hedefleniyor.
- Sektöre dair yeni müjdeler kamuoyu ile paylaşılacak.


