Son Dakika

Milli Muaythai takımı dünya şampiyonasından 16 madalya ile döndü

Malezya'da düzenlenen IFMA Elite Büyükler Dünya Muaythai Şampiyonası'nda 16 madalya kazanan milli sporcular, İstanbul Havalimanı'nda çiçeklerle karşılandı.

Deniz O.1 dakika okuma0 görüntülenme
İstanbul Havalimanı'nda karşılanan milli muaythai sporcuları
İstanbul Havalimanı'nda karşılanan milli muaythai sporcuları
Paylaş:

Milli sporcular Malezya'dan büyük başarıyla döndü

Malezya'nın başkenti Kuala Lumpur'da organize edilen IFMA Elite Büyükler Dünya Muaythai Şampiyonası'nı tamamlayan milli sporcular, yurda dönüş yaptı. Şampiyonada gösterdikleri performansla 4 altın, 5 gümüş ve 7 bronz olmak üzere toplam 16 madalya kazanan milli takım, takım halinde ikincilik derecesini elde etti. Rusya ile madalya sıralamasında zirveyi paylaşan ay-yıldızlı kafile, İstanbul Havalimanı'nda çiçeklerle karşılandı.

Teknik kadrodan başarı değerlendirmesi

Şampiyona sürecini ve kazanılan başarıları değerlendiren Muaythai Milli Takımlar Sportif Direktörü Göksel Cingöz, sporcuların ortaya koyduğu performansla gurur duyduklarını belirtti. Cingöz, İstiklal Marşı'nı dünyaya dinletmenin büyük bir onur olduğunu ifade ederek, bu başarıyı şehitlere ve gazilere armağan ettiğini dile getirdi. Teknik Direktör Yılmaz Çeken ise uzun süren kamp sürecinin meyvelerini topladıklarını belirterek, dört dünya şampiyonluğu ile Muaythai branşında Türkiye'nin gücünü gösterdiklerini vurguladı.

  • 4 Altın Madalya
  • 5 Gümüş Madalya
  • 7 Bronz Madalya
  • Takım halinde ikincilik derecesi

Kadınlar 71 kiloda altın madalya sahibi Hatice Öksüz, şampiyonlukların arkasında disiplinli bir çalışma süreci olduğunu ifade etti. Öksüz ile birlikte altın madalyaya uzanan Fatma Çeken, Mert Güney ve Cihan Doğu da yaşadıkları mutluluğu paylaşarak desteklerinden dolayı antrenörlerine ve Gençlik ve Spor Bakanlığına teşekkürlerini iletti.

Paylaş: