Son Dakika

Masa Tenisinde Balkan Şampiyonası'nda Türkiye'ye 2 Altın, 4 Madalya

Arnavutluk'ta düzenlenen Yıldız-Genç Balkan Masa Tenisi Şampiyonası'nda mücadele eden Türkiye'nin milli sporcuları, toplamda 2 altın, 2 gümüş olmak üzere 4 madalya kazandı.

Sıla İ.1 dakika okuma0 görüntülenme
Masa tenisi sporcuları madalya töreninde.
Masa tenisi sporcuları madalya töreninde.
Paylaş:

Arnavutluk'ta düzenlenen Yıldız-Genç Balkan Masa Tenisi Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil eden milli sporcular, organizasyonu 2 altın ve 2 gümüş madalya ile tamamladı. Takım müsabakalarıyla sona eren şampiyonada ay-yıldızlılar, önemli bir başarıya imza attı.

Bayan Takımlardan Çifte Şampiyonluk

Şampiyonada en büyük başarıyı bayan milli takımları gösterdi. Genç Kadın Milli Takımı, finalde karşılaştığı Romanya'yı 3-2'lik çekişmeli bir skorla mağlup ederek şampiyonluk kupasını kaldırdı. Yıldız Kadın Milli Takımı da finalde Romanya ile mücadele etti ve rakibini 3-1 yenerek zirveye oturdu. Bu sonuçlarla iki kategoride de altın madalyanın sahibi olan Türkiye, masa tenisinde bayanlar kategorisindeki gücünü ortaya koydu.

Erkek Takımları Gümüş Madalya ile Yetindi

Erkek milli takımları ise şampiyonada gümüş madalya kazandı. Genç Erkek Milli Takımı, finalde Bulgaristan ile karşılaştı. Maçtan 3-1'lik skorla mağlup ayrılan genç milliler, organizasyonu ikinci sırada tamamladı. Yıldız Erkek Milli Takımı da benzer bir sonuçla Bulgaristan'a karşı mücadele etti. Rakibine 3-1'lik skorla yenilen yıldız milliler de gümüş madalyanın sahibi oldu. Bu sonuçlar, erkek takımlarının da uluslararası arenada rekabetçi olduğunu gösterse de, altın madalyaya ulaşmak için önümüzdeki dönemde daha fazla çalışma yapılması gerektiğine işaret etti.

Şampiyonada toplamda 2 altın ve 2 gümüş madalya kazanan milli sporcular, Türkiye Masa Tenisi Federasyonunun gelişim stratejisinin olumlu sonuçlarını sergilemiş oldu.

Paylaş: