Kütahya'da yaşlı kadın evinde ölü bulundu
Kütahya'da oğluyla birlikte yaşayan 68 yaşındaki bir kadın, evinde hayatını kaybetmiş halde bulundu. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Kütahya'da Şüpheli Ölüm
Kütahya'da 68 yaşındaki bir kadın, oğluyla birlikte ikamet ettiği evde ölü olarak bulundu. Durumun bildirilmesi üzerine bölgeye sevk edilen sağlık ve polis ekipleri, evde yaptıkları incelemelerde yaşlı kadının yaşamını yitirdiğini belirledi. Olayın ardından çevrede geniş güvenlik önlemleri alınırken, cenaze gerekli işlemler için morga kaldırıldı.
Mahallede İnceleme Başlatıldı
Olayın yaşandığı mahallenin muhtarı İsmail Arı, konuyla ilgili basına açıklamalarda bulundu. Muhtar Arı, anne ve oğlunun mahalle sakinleri tarafından çok fazla dışarıda görülmediğini ifade etti. Kadının günlerdir görülmemesi üzerine yaşanan durum, mahallede üzüntüye neden oldu.
- Olay yeri inceleme ekipleri evde çalışma yaptı.
- Yaşlı kadının kesin ölüm nedeni otopsi sonrası netleşecek.
- Yetkililer olayla ilgili soruşturmanın devam ettiğini duyurdu.
Emniyet güçleri, olayın meydana geliş şekli ve ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla çok yönlü bir soruşturma başlattı. Adli tıp incelemelerinin ardından yaşlı kadının ölümündeki şüpheler giderilecek.


