Son Dakika

Kütahya'da okul etkinliğinde gıda zehirlenmesi şüphesi

Kütahya'daki bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilavdan yiyen 84'ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

Gül Ş.1 dakika okuma0 görüntülenme
Kütahya'da okulda zehirlenme olayı
Kütahya'da okulda zehirlenme olayı
Paylaş:

Okul etkinliğinde zehirlenme şüphesi

Kütahya'da bir ortaokulda gerçekleştirilen etkinlik kapsamında öğrencilere ve katılımcılara tavuklu pilav ikram edildi. Yemekten kısa bir süre sonra çok sayıda kişide mide bulantısı ve kusma gibi rahatsızlıklar görülmesi üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi. Yapılan incelemeler sonucunda 84'ü öğrenci olmak üzere toplam 98 kişinin gıda zehirlenmesi şüphesiyle etkilendiği tespit edildi.

Hastanelerde tedavi süreci

Olayın ardından bölgeye sevk edilen ambulanslarla rahatsızlanan öğrenciler ve velileri, şehirdeki çeşitli hastanelere sevk edildi. Sağlık kuruluşlarında tedavi altına alınan kişilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi. Yetkililer, olayla ilgili inceleme başlatıldığını ve gıda numunelerinin incelenmek üzere laboratuvara gönderildiğini belirtti.

  • Etkinlikte dağıtılan yemekten etkilenenlerin büyük çoğunluğunu öğrenciler oluşturuyor.
  • Hastaneye kaldırılan 98 kişinin tedavisi devam ediyor.
  • Olayla ilgili gıda güvenliği kapsamında soruşturma sürüyor.
Paylaş: