Kötü koku şikayeti üzerine girilen evden 1 ton atık çıktı
Çevre sakinlerinin kötü koku şikayeti üzerine harekete geçen ekipler, bir evde yaptıkları incelemede yaklaşık 1 ton atık maddeyle karşılaştı.

Kötü koku şikayeti ekipleri harekete geçirdi
Mahalle sakinlerinin evden yayılan ağır kokular nedeniyle yaptığı ihbar üzerine adrese giden belediye ve sağlık ekipleri, bir evde biriktirilen tonlarca çöp ile karşılaştı. Yapılan incelemelerin ardından evde biriktirilmiş halde bulunan atıkların temizlenmesi için çalışma başlatıldı.
1 ton çöp tahliye edildi
Ekiplerin titizlikle yürüttüğü temizlik operasyonu sonucunda evden çıkarılan atıkların toplam ağırlığının 1 tonu bulduğu tespit edildi. Yaşam alanını sağlıksız koşullara dönüştüren atıklar, görevliler tarafından çöp kamyonlarına yüklenerek bölgeden uzaklaştırıldı. Temizlik işleminin tamamlanmasının ardından evde ilaçlama çalışması yapılarak çevre sağlığı önlemleri alındı.
- Bölge sakinlerinin şikayeti üzerine operasyon düzenlendi.
- Evden çıkarılan atıkların toplam ağırlığı 1 ton olarak kaydedildi.
- Temizlik sonrası evde hijyen ve ilaçlama çalışması yapıldı.



