Konya'daki doğal gaz patlaması davasında sanık hakim karşısında
Konya'nın Karatay ilçesinde boşanma aşamasındaki eşini tehdit ederek doğal gaz borusunu kesip patlamaya yol açan sanık yargılanmaya başladı.

Konya'da 17 kişinin yaralandığı patlama davası başladı
Konya'nın Karatay ilçesinde, boşanma aşamasında olduğu eşine tehdit içerikli mesajlar gönderdikten sonra evdeki doğal gaz borusunu keserek patlamaya neden olan sanık, hakim karşısına çıktı. Olayda çevredeki binalarda bulunan 17 kişi yaralanmıştı.
Olayın arka planı ve yaşananlar
Sanığın, eşine gönderdiği mesajda 'Gelmezsen evi de yakacağım, kendimi de yakacağım' ifadesini kullandığı belirlendi. Mesajın ardından evdeki doğal gaz tesisatına müdahale ederek gaz sızıntısına yol açan şahıs, büyük bir patlamanın meydana gelmesine sebep oldu. Patlama sonucunda:
- Toplam 17 kişi yaralandı.
- Çevredeki yapılar ciddi şekilde zarar gördü.
- Bölgeye çok sayıda sağlık, itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.
Olayla ilgili yürütülen soruşturma kapsamında hazırlanan iddianame sonrasında şüphelinin yargılanma süreci başladı. Mahkeme heyeti, tarafların beyanlarını ve olaya ilişkin delilleri değerlendirerek yargılamayı sürdürüyor.



