Kenan Yıldız'dan ABD Maçı Öncesi Açıklamalar: "Kötü Oynayarak Elenmedik"
A Milli Takım oyuncusu Kenan Yıldız, ABD ile oynanacak maç öncesinde açıklamalarda bulundu. Yıldız, takımın performansını ve eleştirileri değerlendirdi.

A Milli Takım'ın genç oyuncularından Kenan Yıldız, ABD ile oynanacak olan hazırlık maçı öncesinde önemli açıklamalarda bulundu. Yıldız, takımın son dönemdeki performansına ve gelen eleştirilere dair görüşlerini paylaştı.
Kenan Yıldız'dan Performans Değerlendirmesi
Kenan Yıldız, takımın sahadaki mücadelesine değinerek, "Hepimiz çok üzgünüz. Ancak futbol bu. Bazen istediğinizi sahaya yansıtsanız bile skoru alamadığınız zamanlar oluyor. Kötü oynayarak kaybettiğimizi düşünmüyorum. Ancak maalesef skoru alamadık ve elendik." ifadelerini kullandı. Futbolda değişkenliğin altını çizen Yıldız, geçmişte yaşadığı eleştirilere rağmen her zaman en iyisini yapmaya çalıştığını belirtti. "Şunu da eklemek istiyorum, 2 sene önce Avrupa Şampiyonası'nda en çok eleştirilen bendim. Futbolda her zaman değişkenlik gösteren unsurlar var. Ben her seferinde elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışacağım." dedi.
Taraftar Gücü ve Galatasaray Hatırası
ABD'nin taraftar gücüne ilişkin bir soru üzerine Yıldız, Galatasaray'dan edindiği tecrübeyi hatırlatarak, "Ben Galatasaray'dan hatırlıyorum. Böyle büyük taraftarların önünde oynamaya hazırlıklıyız." şeklinde konuştu. Takımın genel performansına ilişkin ise, "Çok kötü oynayarak elenmedik. İstatistiklere baktığınız zaman, birçok alanda ilk sıradayız. Elimizden gelenin en iyisini yaptık. İstatistiklere de yansıdı. Ancak ne yazık ki, istatistikler maçı kazanmıyor." diyerek istatistiklerin tek başına belirleyici olmadığını vurguladı.


