Son Dakika

Kenan Yıldız'dan Taraftarlara Özür: 2026 Dünya Kupası Hayal Kırıklığı

Milli futbolcu Kenan Yıldız, 2026 Dünya Kupası elemelerindeki hayal kırıklığı için taraftarlardan özür diledi. Yıldız, son maçı kazanarak veda etmek istediklerini belirtti.

Zeynep A.1 dakika okuma1 görüntülenme
Milli futbolcu Kenan Yıldız, 2026 Dünya Kupası elemelerindeki hayal kırıklığı için taraftarlardan özür diledi.
Milli futbolcu Kenan Yıldız, 2026 Dünya Kupası elemelerindeki hayal kırıklığı için taraftarlardan özür diledi.
Paylaş:

A Milli Futbol Takımı oyuncularından Kenan Yıldız, 2026 Dünya Kupası elemelerinde yaşanan hayal kırıklığı nedeniyle Türkiye Futbol Federasyonu ve tüm taraftarlardan özür diledi. Yıldız, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, takım olarak hedeflerine ulaşamadıklarını ve bu durumun kendileri için de büyük bir üzüntü kaynağı olduğunu ifade etti.

Genç oyuncu, açıklamasında şu ifadelere yer verdi: "Bu yolculukta bizimle birlikte olan, her zaman desteklerini hissettiğimiz Türkiye Futbol Federasyonu'na ve siz değerli taraftarlarımıza, 2026 Dünya Kupası'na katılma hedefimizi gerçekleştiremediğimiz için en içten dileklerimle özür dilerim. Bizler de bu durumdan dolayı çok üzgünüz."

Son Maçta Galibiyet Hedefi

Kenan Yıldız, elemelerin sona ereceği son karşılaşmada galibiyet alarak taraftarlara bir nebze olsun moral vermek istediklerini de sözlerine ekledi. Takım olarak bu son maçtan galibiyetle ayrılarak sezonu iyi bir şekilde tamamlamayı amaçladıklarını belirtti. Yıldız, "Son maçı kazanarak bu süreci en iyi şekilde tamamlamak istiyoruz." dedi.

2026 Dünya Kupası elemeleri Türkiye için beklentilerin altında bir performansla sona ererken, milli takımın geleceğine yönelik değerlendirmeler ve yeni hedefler şimdiden konuşulmaya başlandı. Kenan Yıldız gibi genç yeteneklerin önümüzdeki turnuvalarda daha başarılı bir grafik çizeceği umuluyor.

Paylaş: