Katar'da meydana gelen patlama sonrası bölgeden görüntüler
Paylaş:
Katar'da teknik arıza sonucu patlama
Katar'da yaşanan bir patlama sonucu 13 kişi hayatını kaybetti. Katar Enerji Bakanı Saad bin el-Kaabi, Katar televizyonuna yaptığı açıklamada, olayın teknik bir arızadan kaynaklandığını belirtti. Patlamanın herhangi bir saldırı girişimi olmadığını vurgulayan Bakan Kaabi, konuya ilişkin detayları kamuoyuyla paylaştı.
Yaralıların tedavisi devam ediyor
Meydana gelen patlamada hayatını kaybedenlerin Hindistan ve Pakistan uyruklu kişiler olduğu açıklandı. Yetkililer, olayda yaralanan 66 kişinin hastanelere sevk edilerek tedavi altına alındığını ifade etti. Patlamanın yaşandığı bölgede teknik incelemelerin sürdüğü belirtiliyor.