Son Dakika

İran Milli Takımı'nda Belçika Maçı Sonrası Tebrikler: "Galibiyete Yakındık"

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu'nda Belçika ile 0-0 berabere kalan İran Milli Takımı'nda futbolcular, sahadaki mücadelelerinden memnuniyet duydu. Oyuncular, özellikle ikinci yarıda yakaladıkları fırsatlara dikkat çekti.

Gül Ş.1 dakika okuma0 görüntülenme
İran Milli Takımı futbolcuları maç sonrası birbirini tebrik ediyor.
İran Milli Takımı futbolcuları maç sonrası birbirini tebrik ediyor.
Paylaş:

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu'ndaki ikinci maçında Belçika ile golsüz eşitlikle ayrılan İran Milli Takımı'nda futbolcular, sahadaki performanslarını ve yakaladıkları fırsatları değerlendirdi. Takım kaptanlarından Alireza Jahanbakhsh ve Saman Ghoddos, özellikle ikinci yarıda önemli şanslar yakaladıklarını belirterek, galibiyete daha yakın taraf olduklarını ifade etti.

Belçika Karşısında Beraberlik

Turnuvanın G Grubu'nda mücadele eden İran, Belçika ile karşı karşıya geldi. Çekişmeli geçen mücadelede iki takım da fileleri havalandıramayınca karşılaşma 0-0 berabere sonuçlandı. Bu skorla birlikte İran, gruptaki puanını artırdı.

Oyuncuların Değerlendirmeleri

Maçın ardından açıklamalarda bulunan İranlı futbolcular, mücadeleden genel olarak memnun olduklarını dile getirdi. Alireza Jahanbakhsh, ikinci yarıda takım olarak çok önemli pozisyonlar bulduklarını ve galibiyete oldukça yaklaştıklarını söyledi. Oyuncu, sahadaki mücadelenin karşılığını almak istediklerini belirtti.

Saman Ghoddos da takım arkadaşlarını gösterdikleri çaba ve mücadele için tebrik etti. Takım olarak ortaya konulan performansın önemli olduğunu vurgulayan Ghoddos, gelecek maçlara odaklanacaklarını ifade etti.

İran Milli Takımı, bu beraberlikle gruptaki sıralamasını koruyarak bir üst tura yükselme şansını sürdürdü. Önümüzdeki maçlarda alınacak sonuçlar, İran'ın turnuvadaki geleceğini belirleyecek.

Paylaş: