Son Dakika

İran Milli Takımı'ndan Belçika Maçı Sonrası Duygusal Veda Notu

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu'nda Belçika ile golsüz berabere kalan İran Milli Takımı, soyunma odasına bıraktığı mesajla veda etti. Takım, Los Angeles'taki misafirperverliğe teşekkür ederek barış mesajı verdi.

Baran H.1 dakika okuma0 görüntülenme
İran Milli Takım futbolcularının bıraktığı not
İran Milli Takım futbolcularının bıraktığı not
Paylaş:

2026 FIFA Dünya Kupası G Grubu'ndaki ikinci maçında Belçika ile karşılaşan İran Milli Takımı, sahadan golsüz beraberlikle ayrıldı. Inglewood'daki SoFi Stadyumu'nda oynanan mücadele, başladığı gibi 0-0 sona ererken, iki takım da sahadan 1'er puanla ayrıldı. Bu sonuçla birlikte 2 puana ulaşan İran ikinci sırada, aynı puana sahip Belçika ise üçüncü sırada yer aldı.

Maçın ardından İran Milli Takımı, soyunma odasına duygusal bir mesaj bırakarak stattan ayrıldı. İran Milli Takımı'nın basın ekibinden yapılan açıklamaya göre, bırakılan notta şu ifadeler yer aldı:

Soyunma Odasına Bırakılan Duygusal Mesaj

İran Milli Takımı tarafından soyunma odasına bırakılan notta, "Binlerce yıl önceki antik İran'dan günümüzün uygar İran'ına kadar, İran'ın ruhu canlı ve sarsılmaz bir şekilde devam ediyor. Los Angeles'a gururlu bir şekilde geldik ve onurlu, haysiyetli bir şekilde yarıştık. Misafirperverliğin için teşekkürler Los Angeles. Her İranlıya bu 180 dakika boyunca ruhunu, kalbini, sesini İran için verdiğinden dolayı teşekkürler. Barış, dostluk ve saygının tüm uluslar arasında hüküm sürmesi dileğiyle." denildi.

Maç Sonrası Meksika'ya Hareket

Belçika müsabakasının ardından İran Milli Takımı, soyunma odasında hazırlıklarını tamamladıktan sonra Meksika'ya hareket etti. Takım, Tijuana Uluslararası Havalimanı'ndan otobüsle konaklayacağı otele geçiş yaptı.

Paylaş: