Son Dakika

Gaziantep'te tekstil fabrikasında zehirlenme paniği: 25 işçi hastaneye kaldırıldı

Gaziantep 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir tekstil fabrikasında içme suyundan etkilenen 25 işçi hastaneye kaldırıldı.

Sıla İ.1 dakika okuma0 görüntülenme
Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında yaşanan zehirlenme olayı sonrası sağlık ekipleri müdahale etti
Gaziantep'te bir tekstil fabrikasında yaşanan zehirlenme olayı sonrası sağlık ekipleri müdahale etti
Paylaş:

Gaziantep'te fabrikada zehirlenme şüphesi

Gaziantep 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'nde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında işçilerin içme suyundan etkilenmesi sonucu sağlık ekipleri alarma geçti. Fabrika bünyesindeki su sebilinden su içen çalışanlarda kısa süre içerisinde baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler görülmeye başlandı. Durumun bildirilmesi üzerine çok sayıda sağlık ekibi olay yerine sevk edildi.

25 işçi tedavi altına alındı

Olay yerinde yapılan ilk müdahalelerin ardından zehirlenme belirtisi gösteren 25 işçi, çevre hastanelere kaldırılarak tedavi altına alındı. İşçilerin sağlık durumlarına ilişkin detaylı inceleme başlatılırken, olayla ilgili şu bilgiler öne çıkıyor:

  • Olay, Gaziantep 5'inci Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında yaşandı.
  • İşçiler, fabrikadaki içme suyunu tükettikten sonra fenalaştı.
  • Baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetiyle toplam 25 kişi hastaneye sevk edildi.

Yetkililer, söz konusu sudan numune alınarak inceleme başlatıldığını ve olayın kesin nedeninin yapılacak laboratuvar analizleri sonucunda netleşeceğini bildirdi.

Paylaş: