Gaziantep'te parkta bıçaklı kavga: Bir öğrenci ağır yaralandı
Gaziantep'te bir parkta lise öğrencileri arasında çıkan bıçaklı kavgada 10'uncu sınıf öğrencisi Çağlar G. ağır yaralandı. Şüpheli gözaltına alındı.

Gaziantep'in Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park'ta öğle saatlerinde iki lise öğrencisi arasında meydana gelen tartışma, bıçaklı kavgaya dönüştü. Olayda ağır yaralanan öğrenci hastaneye kaldırılırken, saldırgan polis ekiplerince gözaltına alındı.
Parkta yaşanan bıçaklı saldırı
Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri olduğu belirtilen 10'uncu sınıf öğrencisi Çağlar G. ve 12'nci sınıf öğrencisi Halil A., Vadi Park'ta karşılaştı. Henüz belirlenemeyen bir nedenle başlayan sözlü tartışma kısa sürede büyüyerek fiziksel kavgaya dönüştü. Kavga sırasında Halil A., üzerinde taşıdığı bıçakla Çağlar G.'yi yaraladı.
Hayati tehlike sürüyor
Çevredeki vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan Çağlar G., ambulansla Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne kaldırıldı. Ameliyatın ardından yoğun bakım ünitesine alınan öğrencinin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
- Olayın ardından bölgeden uzaklaşan Halil A., polis ekiplerinin yürüttüğü çalışma sonucunda kısa sürede yakalandı.
- Gözaltına alınan şüpheli hakkında emniyet güçleri tarafından soruşturma başlatıldı.
Olayın nedeni ve arka planına ilişkin detaylar, başlatılan adli soruşturma kapsamında netlik kazanacak.



