Son Dakika

Gaziantep'te Fabrika Suyundan Zehirlenen 25 İşçi Hastaneye Kaldırıldı

Gaziantep'in 5. Organize Sanayi Bölgesi'ndeki bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde meydana gelen olayda, içme suyundan zehirlendiği şüphesiyle 25 işçi hastaneye kaldırıldı.

Hakan P.1 dakika okuma0 görüntülenme
Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında zehirlenen işçilerin hastaneye kaldırılmasıyla ilgili haber görseli.
Gaziantep'teki bir tekstil fabrikasında zehirlenen işçilerin hastaneye kaldırılmasıyla ilgili haber görseli.
Paylaş:

Gaziantep'in 5. Organize Sanayi Bölgesi'nde bulunan bir tekstil fabrikasında sabah saatlerinde yaşanan olayda, içme suyundan kaynaklandığı düşünülen bir zehirlenme vakası meydana geldi. Fabrikada görevli işçiler, su içtikten sonra baş dönmesi ve mide bulantısı gibi şikayetler yaşamaya başladı.

Durumun 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirilmesi üzerine olay yerine çok sayıda ambulans sevk edildi. Sağlık ekipleri tarafından yapılan ilk müdahalenin ardından, şikayetleri bulunan 25 işçi ambulanslarla Şehitkamil Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alınan işçilerin genel sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Fabrika Suyu Zehirlenmesi Şüphesi

Sabah saatlerinde mesaiye başlayan işçilerin, fabrika içinde bulunan ve kullanıma sunulan içme suyunu tüketmelerinin ardından rahatsızlandığı belirtildi. İşçilerdeki baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetlerinin yaygınlaşması üzerine yetkililer harekete geçti. Kısa sürede fabrikaya ulaşan acil sağlık ekipleri, durumu ağır olan veya durumu daha ciddi görünen işçilere müdahale etti.

Acil Müdahale ve Tedavi Süreci

Olayın bildirilmesinin hemen ardından hastaneye kaldırılan işçiler için acil servislerde hazırlık yapıldı. Şehitkamil Devlet Hastanesi'nde tedavi süreci başlayan işçilere yönelik gerekli tetkiklerin yapıldığı ve durumlarının stabil olduğu kaydedildi. Yetkililer, işçilerin sağlık durumlarının yakından takip edildiğini bildirdi.

Olayla İlgili İnceleme Başlatıldı

Gaziantep Valiliği ve ilgili belediye birimleri, olayla ilgili derhal inceleme başlattı. Fabrikadaki içme suyu kaynakları ve depoları kontrol edilecek. Suyu kimyasal veya biyolojik olarak neyin etkilediğinin belirlenmesi için numuneler alınarak laboratuvar ortamında incelenecek. Bu tür olayların tekrar yaşanmaması için gerekli önleyici tedbirlerin alınması hedefleniyor.

Paylaş: