Fenerbahçe oyuncuları Topuk Yaylası tesislerinde antrenman yaparken
Paylaş:
Fenerbahçe Topuk Yaylası'nda kampa girdi
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları kapsamında çalışmalarını sürdürmek üzere Düzce'de bulunan Topuk Yaylası Tesisleri'ne geçiş yaptı. Teknik ekip ve futbolcular, sezon öncesi kondisyon ve taktik çalışmalarına burada devam edecek.
Çalışmaların detayları ve hedefler
Sarı-lacivertli kulüp, kamp süreciyle ilgili yaptığı bilgilendirmede takımın antrenman programına başladığını duyurdu. Fenerbahçe'nin kamp dönemi boyunca odaklanacağı başlıca konular şunlardır:
Oyuncuların fiziksel kapasitelerinin artırılması
Teknik direktörün yeni sezon oyun planının yerleştirilmesi
Takım içi uyumun pekiştirilmesi
Düzce'nin doğal ortamında gerçekleştirilen bu kamp, takımın lig ve Avrupa maçları öncesindeki hazırlık döneminin önemli bir parçası olarak değerlendiriliyor.