Son Dakika

Fenerbahçe'de Yeni Sezon Hazırlıkları Düzce'de Sürüyor

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarının ilk etabı kapsamında Düzce Topuk Yaylası'nda antrenmanlarını sürdürüyor. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde günde çift antrenman yapan sarı-lacivertliler, kondisyon ve taktik ağırlıklı çalışmalara devam ediyor.

Kaan U.1 dakika okuma0 görüntülenme
Fenerbahçe antrenmanda gösteri yapıyor
Fenerbahçe antrenmanda gösteri yapıyor
Paylaş:

Fenerbahçe, 2024-2025 sezonu öncesi hazırlıklarını Düzce Topuk Yaylası'nda sürdürüyor. Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen kamp çalışmaları, günde çift antrenmanla devam ediyor. Takım, ilk etap kampta fiziksel ve taktiksel olarak sezona hazırlanıyor.

Fiziksel Hazırlık ve Taktik Antrenmanlar

Sarı-lacivertliler, günün ilk antrenmanına salonda kuvvet ve dayanıklılık çalışmalarıyla başladı. Ardından sahaya inen oyuncular, koşu, ısınma, koordinasyon ve pas drilleriyle devam etti. Antrenmanın son bölümünde ise dar alanda hücum oyunları üzerinde duruldu. Bu çalışmalarla oyuncuların hem fiziksel kondisyonlarının artırılması hem de sahaya yansıtılacak oyun planına adaptasyonlarının sağlanması hedefleniyor.

İkinci Antrenman Devam Edecek

Fenerbahçe, günün ikinci antrenmanını ise saat 17.30'da yapacak. Bu antrenmanda da benzer şekilde taktiksel uygulamalara ve takım içi uyuma odaklanılması bekleniyor. Kamp süresince oyuncuların performanslarının üst seviyeye çıkarılması ve yeni sezona tam hazır girmeleri amaçlanıyor.

Topuk Yaylası'nda devam eden kamp, teknik ekip için oyuncuları yakından tanıma ve kadroyu şekillendirme açısından büyük önem taşıyor. Kampın ilerleyen günlerinde hazırlık maçlarının da oynanmasıyla birlikte takımın maç kondisyonu da test edilecek.

Paylaş: