Eskişehir'de 30 Yaşında Genç Adam Evinde Ölü Bulundu
Eskişehir'de yakınlarının 3 gündür haber alamadığı 30 yaşındaki bir kişi, yaşadığı apart dairesinde ölü bulundu. Belediye tabibinin şüpheli bulduğu ölümle ilgili soruşturma başlatıldı.

Eskişehir'de yaşayan 30 yaşındaki bir adam, yakınlarının kendisinden haber alamaması üzerine polis ekiplerinin müdahalesiyle evinde ölü bulundu. Olay, Tepebaşı ilçesine bağlı Zincirlikuyu Mahallesi'nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yakınları 3 gündür ulaşamadıkları şahsın durumu şüpheli bulunca polis ekiplerine haber verdi.
Olay Yerine Gelen Ekipler Şüpheli Durumu Tespit Etti
İhbar üzerine adrese sevk edilen polis ve sağlık ekipleri, apartman dairesine girdi. Yapılan ilk incelemelerde 30 yaşındaki adamın hayatını kaybettiği belirlendi. Olay yeri inceleme ekipleri ve Cumhuriyet savcısının incelemelerinin ardından belediye tabibi, şahsın ölümünü şüpheli olarak kaydetti. Bu durum üzerine olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.
Soruşturma Kapsamında Detaylı İnceleme Devam Ediyor
Belediye tabibinin şüpheli bulduğu ölümün nedenlerinin aydınlatılması için çalışma başlatıldı. Olayla ilgili soruşturma sürüyor. Adli Tıp Kurumu'ndan gelecek raporun, ölümün kesin nedenini ortaya koyması bekleniyor.



