Son Dakika

Eski İsrail Başbakanı Bennett: İran'a On Binlerce Starlink Cihazı Soktuk

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, görevde olduğu 2021-2022 döneminde İran'daki internet erişimini desteklemek amacıyla on binlerce Starlink uydu alıcısını ülkeye gizlice soktuklarını açıkladı. Bennett, mevcut hükümeti bu çalışmayı durdurmakla eleştirdi.

Kaan U.1 dakika okuma0 görüntülenme
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett konuşma yaparken
Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett konuşma yaparken
Paylaş:

Eski İsrail Başbakanı Naftali Bennett, Yahudi Haber Sendikası'nın (JNS) düzenlediği Uluslararası Politika Zirvesi'nde yaptığı açıklamalarda, başbakanlık görevinde bulunduğu 2021-2022 yılları arasında İran'daki internet erişimini ve sosyal medya platformlarını açık tutmak amacıyla on binlerce Starlink internet uydu alıcısının ülkeye kaçak yollarla sokulduğunu belirtti.

Bennett, bu uydu alıcılarının temin edildiğini ve İran'a ulaştırıldığını ifade ederek, bu girişimin amacının, olası protesto ve toplumsal hareketler sırasında İran halkının bilgiye erişimini sürdürmesini sağlamak olduğunu ima etti. Eski başbakan, bu tür bir altyapının hazır bulundurulmasının, özellikle protestoların yoğunlaştığı dönemlerde kritik önem taşıdığını vurguladı.

Mevcut Hükümete Yönelik Eleştiriler

Naftali Bennett, açıklamasında Binyamin Netanyahu liderliğindeki mevcut İsrail hükümetini sert dille eleştirdi. Bennett,

Paylaş: