Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, İstanbul Taksim Meydanı'nda ziyarete açılan Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık sergisi hakkında sosyal medya hesabından bir paylaşım yaptı. Sıfır Atık Vakfı öncülüğünde ve ilgili kurumların iş birliğiyle hazırlanan serginin hayırlı olmasını dileyen Erdoğan, projenin temel amacının kaynakların değerine dikkat çekmek olduğunu vurguladı.
Sıfır Atık Kültürü ve Toplumsal Farkındalık
Emine Erdoğan, serginin sunduğu mesajların günlük yaşam pratikleri üzerindeki etkisine şu ifadelerle dikkat çekti:
Bir lokma ekmeğin ve bir damla suyun kıymetini hatırlatıyor.
Toprağa verilen emeğin değerini vurguluyor.
Daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına katkı sağlamayı hedefliyor.
Emine Erdoğan, serginin toplumsal farkındalığı artırma potansiyeline inandığını belirterek, tüm İstanbulluları bu alanı ziyaret ederek deneyimlemeye davet etti.