Edin Vişça Başakşehir'e Geri Döndü: 1 Yıllık Sözleşme İmzalandı
Başakşehir, kulüp tarihinin en önemli isimlerinden Edin Vişça'yı 1 yıllığına yeniden kadrosuna kattığını duyurdu. Bosna Hersekli oyuncu, eski kulübüyle yeniden buluştu.

Süper Lig ekiplerinden RAMS Başakşehir, kulüp tarihinin efsane isimlerinden Edin Vişça ile 1 yıllık sözleşme imzaladığını resmen duyurdu. Bosna Hersekli tecrübeli futbolcu, daha önce 12 sezon formasını giydiği turuncu-lacivertli ekibe geri döndü.
Kulüpten yapılan açıklamada, Başkan Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Vişça'nın kendisini 1 yıllığına RAMS Başakşehir'e bağlayan sözleşmeye imza attığı belirtildi. Açıklamada, "2011'de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz ve en önemlisi Süper Lig şampiyonluğu yaşadığımız, kulübümüzün tarihine adını altın harflerle yazdıran Edin Vişça yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat. Yeniden birlikte, yeniden aynı hedefler için." ifadeleri kullanıldı.
Başakşehir Kariyeri ve Başarıları
2011-2022 yılları arasında RAMS Başakşehir formasıyla 398 resmi maça çıkan 26 yaşındaki Bosna Hersekli oyuncu, kulüp tarihine adını altın harflerle yazdırdı. Vişça, özellikle 2019-2020 sezonunda kazanılan Süper Lig şampiyonluğunda kilit rol oynamıştı. Turuncu-lacivertli formayla attığı 110 golle kulübün en golcü futbolcusu unvanını elinde bulunduran Vişça, uzun yıllar boyunca sergilediği başarılı performansla taraftarların sevgisini kazanmıştı.
Trabzonspor Dönemi ve Yeni Sezon
Geçtiğimiz sezonu Trabzonspor forması altında geçiren Edin Vişça, sakatlık problemleri nedeniyle beklentilerin altında kaldı. Bosna Hersekli oyuncu, bordo-mavili ekipte forma giydiği 9 karşılaşmada gol veya asist katkısı sağlayamadı. Yeni sezon öncesi kadrosunu güçlendirmeyi hedefleyen RAMS Başakşehir, tecrübeli oyuncunun yeniden takıma katılmasıyla hücum hattına önemli bir güç katmış oldu.


