Son Dakika

Down Sendromlular Futsal Milli Takımı, Dünya Kupası İçin Konya'da Hazırlandı

Avrupa şampiyonu ve dünya üçüncüsü unvanlarına sahip Down Sendromlular Futsal Milli Takımı, ABD'de düzenlenecek Dünya Kupası hazırlıklarını Konya'da tamamladı. Milli takım, 25 Temmuz-2 Ağustos tarihleri arasındaki şampiyonada İstiklal Marşı'nı okutmayı hedefliyor.

Tolga V.1 dakika okuma0 görüntülenme
Down Sendromlular Futsal Milli Takımı'nın Konya'daki kampından bir görüntü.
Down Sendromlular Futsal Milli Takımı'nın Konya'daki kampından bir görüntü.
Paylaş:

Down Sendromlular Futsal Milli Takımı, 25 Temmuz-2 Ağustos tarihleri arasında Amerika Birleşik Devletleri'nin Teksas şehrinde düzenlenecek olan Dünya Kupası öncesi hazırlıklarını Konya'da tamamladı. 13 gün süren ikinci etap kamp çalışması, Konya Büyükşehir Belediyesi'nin ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Bu kamp, milli takımın uluslararası organizasyonlara hazırlık sürecinde önemli bir yer tutuyor.

Konya, olimpiyat ikinciliği, dünya üçüncülüğü ve Avrupa şampiyonluğu gibi önemli derecelere sahip olan Down Sendromlular Futsal Milli Takımı için vazgeçilmez bir hazırlık merkezi haline geldi. Milli takım, her büyük turnuva öncesinde olduğu gibi bu Dünya Kupası hazırlıkları kapsamında da şehrin modern spor tesislerinden ve güçlü altyapısından faydalandı.

Konya'dan Dünya Kupası'na Güç Depoladılar

Milli Takım Teknik Sorumlusu İbrahim Acar, Konya'da bulunmaktan duydukları mutluluğu dile getirerek, Konya Büyükşehir Belediyesi'ne ve Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay'a teşekkürlerini iletti. Acar, "Konya Büyükşehir Belediyemiz son 7 yıldır bizi misafir ediyor. Bu yüzden Uğur Başkanımıza çok teşekkür ediyoruz. Her zaman kapılarını bize açıyor. Konya bizim için çok önemli bir şehir," dedi. Kampta oyuncuların performansının üst seviyede olduğunu belirten Acar, daha önce dünya üçüncülüğü ve olimpiyat ikinciliği elde eden takımlarının, Amerika'dan altın madalya ile dönerek İstiklal Marşı'nı tüm dünyaya dinletmek istediğini vurguladı.

Oyuncular Şampiyonluk İçin İddialı

Takım kaptanı Birkan Dikici de kamp sürecinin verimli geçtiğini ve Dünya Şampiyonluğu hedefi için çalıştıklarını söyledi. Dikici, "İnşallah kupayı alıp döneriz. Sayın Uğur İbrahim Altay başkanımıza desteklerinden dolayı çok teşekkür ederiz. Konya’da olmaktan mutluluk duyuyoruz," ifadelerini kullandı. Milli takım oyuncuları Resul Orakçı ve Oğulcan Öztürk de Konya'daki kampın kendileri için çok iyi geçtiğini ve Amerika Birleşik Devletleri'nden kupa ile döneceklerine inandıklarını belirttiler.

Milli takım, bu hazırlık kampının ardından gözünü Dünya Kupası'na çevirdi. Oyuncuların ve teknik ekibin motivasyonunun yüksek olduğu gözlenirken, uluslararası arenada başarı için kenetlendikleri görüldü.

Paylaş: