Son Dakika

Bursa'da Ormanlara Giriş Yasağı Kararı: 15 Ekim'e Kadar Sürecek

Bursa Valiliği, orman yangınlarının önlenmesi amacıyla ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığını duyurdu. Karar 15 Ekim tarihine kadar geçerli olacak.

Aslı T.1 dakika okuma0 görüntülenme
Bursa'da ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığı duyuruldu.
Bursa'da ormanlık alanlara girişlerin yasaklandığı duyuruldu.
Paylaş:

Bursa'da Orman Yangını Tedbirleri

Bursa Valiliği tarafından yapılan resmi açıklamaya göre, mevsimsel şartlar ve artan sıcaklıklar nedeniyle orman yangını riskine karşı yeni tedbirler alındı. Bu kapsamda, il genelindeki tüm ormanlık alanlara girişler 15 Ekim tarihine kadar yasaklandı.

Yasak Kapsamı ve Yasal Yaptırımlar

Valilik, orman yangınlarını önlemek adına alınan bu kararın sıkı bir şekilde takip edileceğini belirtti. Yasak süresince ormanlık alanlara izinsiz giriş yapılması yasaklanırken, karara uymayan vatandaşlar hakkında hukuki işlem başlatılacak. İlgili kanunlar çerçevesinde, yasaklara aykırı hareket edenlere yönelik cezai yaptırımlar uygulanacak.

  • Yasaktan etkilenen bölgeler: Bursa genelindeki tüm ormanlık alanlar.
  • Yasak süresi: 15 Ekim tarihine kadar devam edecek.
  • Yaptırım: İlgili kanunlar uyarınca idari ve adli süreçler işletilecek.

Yetkililer, vatandaşların orman yangınlarına karşı daha dikkatli olmaları gerektiğini hatırlatarak, aksi bir durumla karşılaşılması halinde 112 Acil Çağrı Merkezi üzerinden yetkililere haber verilmesi gerektiğini ifade etti.

Paylaş: