Bursa Osmangazi'de park halindeki araç eve girdi
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde freni boşalan park halindeki otomobil, 3 katlı ahşap bir binaya çarptı. Olayda şans eseri yaralanan olmadı.

Bursa'da park halindeki araç kontrolden çıktı
Bursa'nın Osmangazi ilçesinde park halindeki bir otomobilin freni boşalınca yaşanan kaza, çevrede paniğe yol açtı. Yokuş aşağı kontrolsüz şekilde ilerleyen araç, yol kenarındaki 3 katlı ahşap binaya çarparak durabildi.
Kazada can kaybı yaşanmadı
Olayın meydana geldiği sırada araç içerisinde kimsenin bulunmaması ve binanın o an boş olması olası bir facianın önüne geçti. Kazanın ardından bölgeye sevk edilen ekipler, araçta ve binada incelemelerde bulundu. Edinilen bilgilere göre, kazada herhangi bir yaralanma meydana gelmedi.
- Olay Osmangazi ilçesinde yokuş bir caddede gerçekleşti.
- Freni boşalan araç 3 katlı ahşap binanın duvarına çarptı.
- Kazada ölü veya yaralı bilgisi bulunmuyor.
Olayla ilgili ekipler tarafından bölgede gerekli güvenlik önlemleri alınırken, aracın kaldırılması için çalışma başlatıldı.


