Son Dakika

Bakan Uraloğlu: Hürmüz Boğazı'ndan 11 Türk Gemisi Güvenle Geçti

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, bölgedeki gerilime rağmen 11 Türk sahipli geminin Hürmüz Boğazı'ndan güvenle ayrıldığını açıkladı.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Bakan Abdulkadir Uraloğlu Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemileri hakkında açıklama yaptı
Bakan Abdulkadir Uraloğlu Hürmüz Boğazı'ndaki Türk gemileri hakkında açıklama yaptı
Paylaş:

Hürmüz Boğazı'nda Güvenli Geçişler

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, bölgedeki jeopolitik gelişmelerin ardından Türk sahipli gemilerin durumu hakkında açıklamalarda bulundu. Bakan Uraloğlu, savaşın başlangıcından bugüne kadar 11 Türk sahipli geminin Hürmüz Boğazı'nı kullanarak körfez bölgesinden güvenli bir şekilde ayrıldığını duyurdu.

Bölgedeki Türk Personel ve Gemiler

Bakanlığın bölgedeki süreci yakından takip ettiğini belirten Uraloğlu, halihazırda körfez sularında Türk vatandaşı çalışanların bulunduğu gemilerin varlığını sürdürdüğünü ifade etti. Yapılan son tespite göre bölgede Türk mürettebatın görev yaptığı 7 gemi bulunuyor. Bu gemilerde toplam 177 Türk vatandaşının görev yaptığı bilgisi paylaşıldı.

  • Bölgeden ayrılan toplam gemi sayısı: 11
  • Halen bölgede bulunan Türk personelli gemi sayısı: 7
  • Bölgedeki Türk vatandaşlarının toplam sayısı: 177

Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, bölgedeki Türk vatandaşlarının ve denizcilik faaliyetlerinin güvenliğini sağlamak amacıyla devletin ilgili tüm birimleriyle teyakkuz halinde olduklarını vurguladı.

Paylaş: