Bakan Göktaş Sapanca'da Yeni Dönem Mesajı Verdi
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Sakarya'da katıldığı AK Parti toplantısında geçmiş 25 yılın değerlendirmesini yaptıklarını ifade etti.

AK Parti'nin İstişare Toplantısı Sakarya'da Gerçekleşti
Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanı Mahinur Özdemir Göktaş, Sakarya'nın Sapanca ilçesinde düzenlenen AK Parti 33. İstişare ve Değerlendirme Toplantısı'na katıldı. Bakan Göktaş, toplantı kapsamında kabine üyeleriyle bir araya gelerek yürütülen çalışmaların genel bir değerlendirmesini yaptı.
25 Yıllık Süreç Masaya Yatırıldı
Toplantıda, AK Parti'nin iktidarda olduğu 25 yıllık siyasi yolculuğun muhasebesi yapıldı. Bakan Göktaş, gerçekleştirilen görüşmelerin ardından şu değerlendirmelerde bulundu:
- Geçmiş 25 yıllık dönemin kapsamlı bir analizinin yapıldığı belirtildi.
- Toplantıların partinin temel prensibi olan istişare mekanizması çerçevesinde yürütüldüğü vurgulandı.
- Yeni dönem hedefleri ve yapılacak çalışmalar için gerekli hazırlıkların tamamlandığı ifade edildi.
Bakan Göktaş, toplantının yeni dönem stratejilerini belirlemek adına verimli geçtiğini ve hedeflere yönelik kararlılıkla ilerleyeceklerini kaydetti.



