Son Dakika

Bakan Ersoy turizm temsilcileriyle sektörel değerlendirme toplantısı yaptı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, turizm sektörünün önde gelen temsilcileriyle bir araya gelerek sektördeki son gelişmeleri değerlendirdi.

Zeynep A.1 dakika okuma0 görüntülenme
Bakan Mehmet Nuri Ersoy ve turizm sektörü temsilcileri toplantı masasında
Bakan Mehmet Nuri Ersoy ve turizm sektörü temsilcileri toplantı masasında
Paylaş:

Sektör Temsilcileriyle İstişare Toplantısı

Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Türkiye turizm sektörünün yönünü belirleyen sivil toplum kuruluşu temsilcileriyle düzenlenen toplantıda buluştu. Görüşmede, sektörün mevcut durumu ve gelecek dönem hedefleri üzerine fikir alışverişinde bulunuldu.

Sosyal Medya Üzerinden Paylaşım

Bakan Ersoy, toplantının ardından gerçekleştirdiği değerlendirmeleri resmi sosyal medya hesabı üzerinden kamuoyu ile paylaştı. Görüşmenin detaylarına ilişkin yapılan açıklamada, turizm paydaşlarının beklentilerinin ve sektörde karşılaşılan güncel durumların masaya yatırıldığı ifade edildi.

  • Sektörel sorunların çözümüne yönelik görüşler alındı.
  • Gelecek dönem turizm politikaları değerlendirildi.
  • Sivil toplum kuruluşlarının katkıları dinlendi.

Turizm sektörü, Türkiye ekonomisi için döviz girdisi ve istihdam sağlama noktasında stratejik bir konumda yer alıyor. Bakanlık düzeyinde gerçekleştirilen bu tür buluşmalar, sektördeki operasyonel süreçlerin yönetimi ve turizm hedeflerine ulaşılması açısından düzenli olarak yürütülüyor.

Paylaş: