Amedspor bayrağı Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı
Tarihinde ilk kez Süper Lig'de mücadele etmeye hazırlanan Amedspor'un bayrağı, İstanbul'daki Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne asıldı.

Süper Lig heyecanı köprülere taşındı
Tarihinde ilk kez Türkiye futbolunun en üst kademesi olan Süper Lig'de yer alacak Amedspor'un bayrağı, İstanbul'un simge yapılarından Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne çekildi. Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren kulübün başarısı, şehrin ana arterlerinden birinde görselleştirilmiş oldu.
Amedspor'un lig hazırlıkları
Diyarbakır temsilcisi, geçtiğimiz sezon elde ettiği şampiyonlukla Süper Lig'e yükselerek kulüp tarihinde bir ilki başardı. Takım, yeni sezonda üst ligin rekabetçi ortamında kalıcı olabilmek adına transfer çalışmalarını ve idman programını sürdürüyor. Köprüye asılan bayrak, kulübün Süper Lig'e katılımını simgeleyen bir tanıtım çalışması olarak değerlendiriliyor.
- Amedspor, tarihinde ilk defa Süper Lig'de boy gösterecek.
- Tanıtım etkinlikleri kapsamında İstanbul'un önemli geçiş noktaları kullanıldı.
- Kulüp, yeni sezon için kadro yapılanmasını sürdürüyor.



