Son Dakika

A Milli Takım, Dünya Kupası'ndan Elenmesinin Ardından Yurda Döndü

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'ye 3-2 yenilen A Milli Takım, turnuvaya veda ederek İstanbul'a döndü. Kafilede Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı da yer aldı.

Tolga V.1 dakika okuma0 görüntülenme
A Milli Takım oyuncuları ve teknik heyeti havaalanından çıkarken
A Milli Takım oyuncuları ve teknik heyeti havaalanından çıkarken
Paylaş:

2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'ndaki son maçında ABD'ye 3-2 mağlup olarak turnuvaya veda eden A Milli Futbol Takımı, İstanbul'a döndü. Los Angeles'tan kalkan özel bir uçakla Türkiye'ye ulaşan kafile, İstanbul Havalimanı'na indi.

Genel Havacılık Terminali'nden çıkış yapan ay-yıldızlı ekip, Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu ile birlikte havalimanından ayrıldı. Milliler, güvenlik önlemleri altında yurda giriş yaptı.

Dünya Kupası Macerası Sona Erdi

A Milli Takım, 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda mücadele etti. Gruptaki son maçında ABD ile karşılaşan milliler, sahadan 3-2'lik skorla mağlup ayrıldı. Bu sonuçla birlikte A Milli Takım, Dünya Kupası'na veda etmiş oldu. Grubun diğer maçlarında alınan sonuçlar ve averaj hesapları sonucunda milliler, turnuvada ilerleme şansı bulamadı.

TFF Başkanı Kafileyle Birlikte Döndü

Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da milli takım kafilesiyle birlikte İstanbul'a döndü. Havalimanında yapılan güvenlik kontrollerinin ardından kafile, gazetecilere görüntü vermeden ayrıldı. Milli takımın turnuvadaki performansı ve gelecek planları hakkında TFF'den önümüzdeki günlerde açıklamalar yapılması bekleniyor.

Paylaş: