A Milli Futbol Takımı yurda döndü: Kerem Aktürkoğlu'ndan açıklama
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu maçlarının ardından yurda dönen A Milli Futbol Takımı'nda Kerem Aktürkoğlu, taraftarlardan özür diledi.

A Milli Takım İstanbul'a Ulaştı
2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu mücadelelerini tamamlayan A Milli Futbol Takımı, grup aşamasındaki son maçında ABD'yi 3-2 mağlup etmesinin ardından özel uçakla Türkiye'ye döndü. İstanbul Havalimanı Genel Havacılık Terminali'ne iniş yapan ay-yıldızlı kafilede, Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı İbrahim Ethem Hacıosmanoğlu da yer aldı.
Kerem Aktürkoğlu: Beklentileri Karşılayamadık
Turnuvaya grup aşamasında veda eden millilerde, performansıyla tartışılan isimlerden biri olan Kerem Aktürkoğlu, sosyal medya hesabı üzerinden bir açıklama yayınladı. Uzun yıllar süren bekleyişin ardından büyük umutlarla turnuvaya katıldıklarını belirten Aktürkoğlu, şu ifadeleri kullandı:
- Büyük hayallerle katıldığımız turnuvada 24 yıllık bekleyişin ardından daha iyi bir sonuç almamız gerekiyordu.
- Başarılı anlarda alkışlandığımız gibi başarısız sonuçlarda da eleştirileri kabul ediyoruz.
- Milletimize bekledikleri sevinci yaşatamadığımız için özür diliyor ve helallik istiyorum.
Aktürkoğlu, bu süreçten gerekli dersleri çıkaracaklarını vurgulayarak, kendilerinden bekleneni veremediklerini ifade etti.



