A Milli Futbol Takımı futbolcuları stadyuma giriş yaparken
Paylaş:
A Milli Takımda Turnuva Vedası Sonrası Moral Kaybı
FIFA 2026 Dünya Kupası D Grubu mücadeleleri kapsamında turnuvaya veda eden A Milli Futbol Takımı, grup aşamasındaki son sınavına çıkmaya hazırlanıyor. Gruptan çıkma şansını kaybeden milliler, üçüncü ve son maçlarında ABD ile karşı karşıya gelecek.
Stadyumda Hüzünlü Görüntüler
Karşılaşma öncesi hazırlıklarını sürdürmek üzere stadyuma giriş yapan A Milli Futbol Takımı oyuncularının yaşadığı hayal kırıklığı objektiflere yansıdı. Turnuva hedeflerine ulaşamayan futbolcuların oldukça üzgün olduğu ve moral bozukluğu yaşadıkları gözlemlendi. Teknik heyet ve oyuncular, grup aşamasındaki son karşılaşmalarını tamamlayarak turnuvadan ayrılacak.
Milli takımın D Grubu'ndaki son rakibi ABD oldu.
Gruptan çıkma ihtimali bulunmayan milliler, prestij maçına çıkıyor.
Futbolcuların stadyuma gelişi sırasında yansıyan moral bozukluğu dikkat çekti.