Fenerbahçe'de Kadro Planlaması: 17 Oyuncunun Ayrılması Bekleniyor
Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe'de genişleyen oyuncu kadrosu nedeniyle 17 isimle yolların ayrılması planlanıyor.

Kadroda Sayısal Yoğunluk
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına yoğun bir tempoda başlarken teknik heyet ve yönetim, kadro yapılanması konusunda kritik kararlar almak durumunda kaldı. Kiralık sözleşmeleri sona eren oyuncuların takıma geri dönmesi ve yeni transferlerin katılımıyla birlikte sarı-lacivertli kulübün oyuncu sayısı 40'a ulaştı. Yapılan planlamalarla bu sayının önümüzdeki günlerde 45'e kadar çıkabileceği öngörülüyor.
TFF Kuralı Ayrılıkları Zorunlu Kılıyor
Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) tarafından belirlenen 28 kişilik kadro bildirim zorunluluğu, Fenerbahçe'yi kadro daraltmaya iten ana etken oldu. Mevcut oyuncu sayısı ile TFF'nin belirlediği kontenjan arasındaki fark, kulübün ciddi bir eleme yapmasını gerektiriyor. Bu doğrultuda:
- Takımdaki oyuncu sayısı 45'e kadar yükselebilir.
- TFF 28 kişilik kadro sınırlaması uyguluyor.
- En az 17 oyuncu ile yolların ayrılması hedefleniyor.
Teknik heyetin, geniş kadroyu ideal seviyeye çekmek adına oyuncuların performanslarını ve gelecek sezon planlarını değerlendirdiği süreçte, ayrılacak isimlerin önümüzdeki günlerde netleşmesi bekleniyor.



