TEM Otoyolu'nda Seyir Halindeki Araç Alev Aldı, Paniğe Neden Oldu
TEM Otoyolu'nda seyir halindeki bir otomobilde çıkan yangın, sürücülerde paniğe yol açtı. İtfaiye ekiplerinin müdahalesiyle kontrol altına alınan yangında araç kullanılamaz hale geldi.

TEM Otoyolu'nun Kumburgaz mevkisinde öğleden sonra meydana gelen olayda, seyir halindeki bir otomobilin motor kısmından dumanlar yükselmeye başladı. Kısa sürede alev alan araç nedeniyle bölgede trafik durma noktasına geldi. Sürücüler ve yolcular büyük bir panik yaşarken, olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.
Olay Yerine Hızla Müdahale Edildi
Yangın ihbarı üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri, alevlerin kısa sürede büyümesini engellemek için hızla çalışma başlattı. Ekiplerin yoğun çabası sonucu yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Ancak, alevlerin etkisiyle otomobil kullanılamaz hale geldi.
Trafikte Aksama Yaşandı
Yangın nedeniyle TEM Otoyolu'nun ilgili bölümünde ulaşım bir süre kontrollü olarak sağlandı. Polis ekipleri, çevrede güvenlik önlemleri alarak trafik akışını düzenledi. Yangının söndürülmesinin ardından araç çekici yardımıyla olay yerinden kaldırıldı ve trafik normal seyrine döndü. Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.


