Tekirdağ'da uyuşturucu ile mücadele kapsamında düzenlenen operasyon sonrası gözaltılar yapıldı.
Paylaş:
Tekirdağ emniyetinden uyuşturucuya geçit yok
Tekirdağ Emniyet Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde uyuşturucu ile mücadele çalışmalarını sürdürüyor. Son olarak Süleymanpaşa ve Çorlu ilçelerinde düzenlenen eş zamanlı denetimlerde, sentetik uyuşturucu madde ele geçirildi.
6 şüpheli hakkında adli işlem başlatıldı
Operasyon kapsamında gerçekleştirilen aramalarda uyuşturucu madde ile yakalanan 6 şüpheli, polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Şüphelilerin emniyetteki işlemleri devam ediyor. Emniyet birimleri, uyuşturucu madde ticareti ve kullanımını engellemeye yönelik denetimlerin bölge genelinde kararlılıkla süreceğini belirtti.