Asayiş

Tarsus-Adana-Gaziantep Otoyolu'nda Tır Alev Aldı: Sürücü Kurtuldu

Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda seyir halindeki bir tırda bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Sürücü tırı emniyet şeridine çekerek canını kurtarırken, itfaiye ekipleri yangını kontrol altına aldı.

Zeynep A.1 dakika okuma1 görüntülenme
Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda seyir halindeki tırın alev aldığı an.
Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunda seyir halindeki tırın alev aldığı an.
Paylaş:

Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolunun Nurdağı kesiminde, Narlı gişeleri yakınlarında öğle saatlerinde meydana gelen olayda, plakası ve sürücüsü henüz belirlenemeyen bir tırda seyir halindeyken yangın çıktı. Yangını fark eden tır sürücüsü, durumu ivedilikle emniyet şeridine çekerek aracından indi ve can güvenliğini sağladı.

Olay Yerine Hızla Müdahale Edildi

İhbar üzerine olay yerine çok sayıda itfaiye, sağlık ve jandarma ekibi sevk edildi. Kısa sürede büyüyen ve tırı tamamen saran alevlere, itfaiye ekipleri müdahale etti. Yapılan yoğun müdahale sonucunda yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Olayda can kaybı veya yaralanma yaşanmaması teselli kaynağı oldu.

Trafikte Aksama Yaşandı

Yangın nedeniyle otoyolda ulaşım bir süre kontrollü olarak sağlandı. Ekiplerin çalışmaları tamamlanmasının ardından trafik akışı normale döndü. Yangının çıkış nedenine ilişkin inceleme başlatıldı.

Paylaş: