Osmaniye'de pasta ve tatlı tüketimi sonrası 53 kişi zehirlendi
Osmaniye'de bir işletmeden aldıkları pasta ve kremalı tatlıları yiyen 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelik oldu. Yetkililer olayla ilgili soruşturma başlattı.

Osmaniye'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi
Osmaniye'de bir pastaneden satın alınan ürünleri tüketen çok sayıda vatandaş, kısa süre sonra rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. Edinilen bilgilere göre, pasta ve kremalı tatlı tüketen toplam 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.
Valilikten Açıklama ve Adli Süreç
Olayın duyulmasının ardından Osmaniye Valiliği tarafından konuya ilişkin yazılı bir açıklama yapıldı. Valilik yetkilileri, hastanelerde tedavi gören vatandaşların hayati tehlikelerinin bulunmadığını bildirdi. Olayla ilgili şu detaylar paylaşıldı:
- Zehirlenme şüphesiyle başvuran toplam kişi sayısı 53 olarak açıklandı.
- Tedavi altına alınan hastaların sağlık durumlarının stabil olduğu belirtildi.
- İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekipleri tarafından işletmeye yönelik inceleme başlatıldı.
- Konuyla ilgili adli ve idari süreç devreye alındı.
Benzer vakaların önlenmesi adına, gıda işletmelerine yönelik denetimlerin artırılması bekleniyor. Yetkililer, vatandaşların gıda tüketimi sonrası yaşadıkları ani rahatsızlıklarda vakit kaybetmeden en yakın sağlık kuruluşuna başvurmaları gerektiğini hatırlattı.



