Asayiş

Osmaniye'de pasta tüketen 53 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı

Osmaniye'de bir işletmeden alınan yaş pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi, gıda zehirlenmesi belirtileriyle hastanelere başvurdu.

Mert S.1 dakika okuma0 görüntülenme
Osmaniye'de gıda zehirlenmesi vakası sonrası hastane önü
Osmaniye'de gıda zehirlenmesi vakası sonrası hastane önü
Paylaş:

Osmaniye'de gıda zehirlenmesi vakası

Osmaniye'de bir pastaneden satın alınan ürünleri tüketen çok sayıda vatandaş, kısa süre sonra rahatsızlanarak hastanelere başvurdu. Yaş pasta ve kremalı tatlı yedikten sonra mide bulantısı, kusma ve karın ağrısı gibi şikayetler yaşayan 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle tedavi altına alındı.

Hastaların durumu ve inceleme süreci

Olayın ardından bölgedeki hastanelere sevk edilen vatandaşların tedavisine başlandı. Sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından hastaların genel durumuna ilişkin takip süreci devam ediyor. Gıda zehirlenmesi vakasıyla ilgili olarak ilgili kurumlar tarafından inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye neden olduğu değerlendirilen tatlılardan numuneler alınarak laboratuvar ortamında incelenmesi bekleniyor. Olayın kaynağının belirlenmesi amacıyla işletmeye yönelik denetimlerin sürdüğü bildirildi.

Paylaş: