Osmaniye'de Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 53 Kişi Hastanelik Oldu
Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu. Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

Osmaniye'de bir işletmeden satın alınan pasta ve kremalı tatlı ürünlerini yedikten sonra rahatsızlanan 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırıldı. Olayın ardından Osmaniye Valiliği tarafından yapılan yazılı açıklamada, kentte faaliyet gösteren bir işletmenin şubelerinden temin edilen ürünlerin tüketilmesinin ardından vatandaşların rahatsızlanması üzerine ilgili kurumlarca derhal inceleme başlatıldığı belirtildi.
Gıda Güvenliği İçin Numune Alındı
Valilik açıklamasında, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin söz konusu iş yerleri ile imalathaneden gerekli numuneleri alarak yetkili laboratuvara gönderdiği ifade edildi. Alınan numunelerin incelenmesiyle gıda zehirlenmesine neden olan etkenin belirlenmesi amaçlanıyor. Olayla ilgili hem adli hem de idari süreçlerin devam ettiği kaydedildi.
Sağlık Ekipleri Durumu Değerlendiriyor
Hastanelere başvuran 53 kişinin genel durumlarının iyi olduğu ve tedavilerinin sürdüğü öğrenildi. Yetkililer, vatandaşların bu tür durumlarda şüpheli gördükleri gıda ürünlerini tüketmemeleri ve gerekli durumlarda sağlık kuruluşlarına başvurmaları konusunda uyarıda bulundu. Gıda güvenliği ve halk sağlığının korunması amacıyla soruşturmanın titizlikle yürütüldüğü bildirildi.



