Asayiş

Osmaniye'de pasta ve tatlı tüketimi sonrası 53 kişi hastaneye kaldırıldı

Osmaniye'de bir işletmeden alınan pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi zehirlenme şüphesiyle hastaneye başvurdu. Tedavisi süren hastalar bulunuyor.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Osmaniye'de tatlı zehirlenmesi olayı sonrası hastane girişi
Osmaniye'de tatlı zehirlenmesi olayı sonrası hastane girişi
Paylaş:

Osmaniye'de gıda zehirlenmesi vakası

Osmaniye'de bir işletmenin çeşitli şubelerinden temin edilen pasta ve kremalı tatlıları tüketen 53 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle sağlık kuruluşlarına başvurdu. Mide bulantısı, kusma ve karın ağrısı şikayetleriyle hastanelere kaldırılan vatandaşların durumu üzerine yetkililer inceleme başlattı.

Hastanelerde tedavi altına alınan 53 kişiden 25'i uygulanan tedavinin ardından taburcu edildi. Sağlık ekiplerinin müdahalesi ve gözetimi altında bulunan 28 kişinin ise tedavisi devam ediyor.

Soruşturma kapsamında 2 şüpheli hakkında adli kontrol

Olayın ardından başlatılan adli ve idari süreç kapsamında, söz konusu işletmeyle bağlantılı olduğu belirlenen 2 şüpheli gözaltına alındı. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen şüpheliler, çıkarıldıkları mahkemece adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Yetkililer, olayla ilgili numune alım süreçlerinin tamamlandığını ve gıda güvenliğine yönelik denetimlerin sürdüğünü bildirdi. Vatandaşların benzer şikayetler yaşaması durumunda en yakın sağlık kuruluşuna başvurmaları gerektiği hatırlatıldı.

Paylaş: