Nevşehir'de Alkollü Sürücü Park Halindeki Araçlara Çarptı, Polis Aracında Uyurken Buldu
Nevşehir'de park halindeki iki otomobile çarparak kaçan ve polis tarafından aracında uyurken bulunan alkollü sürücü E.G.'ye 27 bin 719 TL ceza kesildi, ehliyetine 6 ay el konuldu.

Nevşehir'de dün gece meydana gelen olayda, park halindeki iki otomobile çarptıktan sonra olay yerinden kaçan alkollü sürücü E.G., polis tarafından aracında uyurken yakalandı. Sürücünün yapılan kontrolünde 2.70 promil alkollü olduğu tespit edildi. Bu nedenle E.G.'ye toplam 27 bin 719 TL para cezası kesilirken, ehliyetine de 6 ay süreyle el konuldu.
Kaza Anı ve Sonrası
Olay, dün gece saatlerinde Nevşehir'in merkez ilçesinde meydana geldi. Sürücü E.G. idaresindeki otomobil, park halinde bulunan iki araca çarptı. Kazanın ardından araç sürücüsü, çarptığı araçların sahiplerinin müdahalesinden kaçarak olay yerinden uzaklaştı. İhbar üzerine harekete geçen polis ekipleri, kaçan sürücüyü kısa süre sonra, kullandığı araç içerisinde uyurken buldu.
Sürücüye Ağır Cezalar
Yapılan incelemelerde sürücü E.G.'nin kanındaki alkol oranının 2.70 promil olduğu belirlendi. Bu durum, trafik güvenliğini tehlikeye attığı gerekçesiyle sürücüye önemli yaptırımlar uygulanmasına neden oldu. E.G.'ye, Karayolları Trafik Kanunu'nun ilgili maddeleri gereğince 27 bin 719 TL para cezası kesildi. Ayrıca, alkollü araç kullanma ve kaza sonrası kaçma eylemleri nedeniyle ehliyetine 6 ay süreyle el konulması kararlaştırıldı.
Trafik Güvenliği ve Alkollü Sürüşün Riskleri
Yetkililer, alkollü araç kullanmanın hem sürücü hem de trafikteki diğer vatandaşlar için büyük riskler taşıdığını bir kez daha hatırlattı. Kazaların önemli bir bölümünün alkollü araç kullanımından kaynaklandığına dikkat çekilerek, sürücülerin trafik kurallarına uyması ve alkollü oldukları durumlarda araç kullanmamaları konusunda uyarıda bulunuldu. Bu tür olayların önlenmesi için denetimlerin artırılacağı belirtildi.



