Asayiş

Kütahya'da okul şöleninde zehirlenme şüphesi: 98 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'da düzenlenen bir okul şöleninde dağıtılan tavuklu pilavdan yiyen 84'ü öğrenci toplam 98 kişi, mide bulantısı ve kusma şikayetiyle hastaneye başvurdu.

Mert S.1 dakika okuma2 görüntülenme
Kütahya'da okul şöleninde zehirlenme şüphesi
Kütahya'da okul şöleninde zehirlenme şüphesi
Paylaş:

Okul Şöleninde Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

Kütahya'da bulunan Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gerçekleştirilen gençlik şöleni sırasında üzücü bir olay yaşandı. Okul yönetimi tarafından düzenlenen etkinlikte, öğrencilere ve velilere tavuk, pilav ve ayran ikram edildi. Yemek dağıtımının ardından kısa bir süre sonra katılımcılarda mide bulantısı ve kusma gibi gıda zehirlenmesi belirtileri görülmeye başlandı.

98 Kişi Tedavi Altına Alındı

Rahatsızlanan öğrenciler ve veliler, durumun fark edilmesi üzerine kendi imkanları veya ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi'ne ulaştırıldı. Yapılan ilk incelemelere göre hastaneye başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu tespit edildi. Yetkililer, hastaneye kaldırılan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğunu bildirdi.

Olayla İlgili Soruşturma Başlatıldı

  • Olayın ardından bölgedeki yetkililer tarafından geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.
  • Gıda numunelerinin incelenerek zehirlenmeye kesin olarak neyin yol açtığının belirlenmesi bekleniyor.
  • Okul yönetiminden ve ilgili sağlık birimlerinden konunun detaylarına dair incelemelerin devam ettiği bilgisi alındı.
Paylaş: