İnegöl'de ormanlık alanda kaza geçiren işçi hastaneye kaldırıldı
Paylaş:
İnegöl'de ormanlık alanda kaza
Bursa'nın İnegöl ilçesinde ormanlık alanda keşif çalışmaları yürüten bir işçi, görevini yerine getirdiği sırada kaza geçirdi. Edinilen bilgilere göre, arazide incelemelerde bulunan işçi bir anlık dikkatsizlik sonucu dengesini kaybetti. Yaklaşık 50 metre yükseklikten aşağı yuvarlanan işçi, bölgedeki sarp arazide yaralandı.
Sağlık durumu hakkında açıklama
Çevredeki çalışma arkadaşlarının durumu fark etmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi. İlk müdahalesi olay yerinde yapılan işçi, daha sonra İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Tedavi altına alınan işçinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.