İnegöl'de Motosiklet Otomobile Saplandı: Sürücü Yaralandı
Bursa'nın İnegöl ilçesinde meydana gelen trafik kazasında, motosikletin yola çıkan otomobile çarpması sonucu motosiklet sürücüsü yaralandı.

Bursa'nın İnegöl ilçesinde dün akşam saatlerinde yaşanan trafik kazasında bir kişi yaralandı. Edinilen bilgiye göre, kaza İnegöl'ün Süleymaniye Mahallesi'nde meydana geldi. Seyir halindeki bir motosiklet, iddiaya göre aniden yola çıkan bir otomobile çarptı.
Motosiklet Sürücüsü Hastaneye Kaldırıldı
Çarpmanın etkisiyle motosiklet otomobilin ön tarafına saplanırken, motosiklet sürücüsü olay yerinde yaralandı. Kazayı gören çevredeki vatandaşlar durumu hemen 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. Olay yerine kısa sürede sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekipleri yaralı motosiklet sürücüsüne ilk müdahaleyi olay yerinde yaptıktan sonra, ambulansla İnegöl Devlet Hastanesi'ne kaldırdı. Yaralının sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.
Kaza Sonrası Trafikte Aksama Yaşandı
Kaza nedeniyle Süleymaniye Mahallesi'nde trafik bir süre kontrollü olarak sağlandı. Polis ekipleri, kazanın meydana geliş nedenini belirlemek için inceleme başlattı.otomobil sürücüsü ve kazayla ilgili görgü tanıklarının ifadeleri alındı. Kazaya karışan araçlar çekici yardımıyla olay yerinden kaldırıldıktan sonra trafik normal akışına döndü.



