Gaziantep'te tekstil fabrikasında zehirlenme şüphesi: 26 işçi hastaneye kaldırıldı
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesindeki bir tekstil fabrikasında çalışan 26 işçi, mide bulantısı ve kusma şikayetiyle hastaneye sevk edildi.

Gaziantep'te işçiler hastaneye kaldırıldı
Gaziantep'in Şehitkamil ilçesinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında çalışan 26 işçi, fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. Sabah saatlerinde başlayan mide bulantısı ve kusma şikayetleri üzerine durum sağlık ekiplerine bildirildi. Olay yerine sevk edilen sağlık görevlileri, ilk müdahalelerini yaptıkları işçileri çevredeki hastanelere nakletti.
Zehirlenme şüphesi üzerinde duruluyor
Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarına ilişkin detaylı inceleme sürerken, zehirlenme şüphesi üzerinde duruluyor. Olayın meydana geliş şekliyle ilgili ilk değerlendirmeler şu noktaları öne çıkarıyor:
- İşçilerin rahatsızlıklarının tükettikleri sudan kaynaklanmış olabileceği ihtimali değerlendiriliyor.
- Fabrika genelinde inceleme başlatıldı.
- Hastaneye kaldırılan 26 kişinin tedavi süreci devam ediyor.
Yetkililer, zehirlenme vakasının kesin nedeninin belirlenmesi amacıyla fabrikadan alınan numunelerin analiz edileceğini belirtti.


