Asayiş

Eskişehir'de Kontrolden Çıkan Otomobil Park Halindeki Araçlara ve Motosiklete Çarptı

Eskişehir'de seyir halindeyken kontrolden çıkan bir otomobil, park halindeki başka bir araca ve bir motosiklete çarptı. Kaza sonucu yaralanan otomobil sürücüsü tedavi altına alındı. Olay anı güvenlik kameralarına saniye saniye yansıdı.

Zeynep A.1 dakika okuma0 görüntülenme
Eskişehir'de kontrolden çıkan otomobil park halindeki araçlara ve motosiklete çarptı.
Eskişehir'de kontrolden çıkan otomobil park halindeki araçlara ve motosiklete çarptı.
Paylaş:

Eskişehir'de dün akşam saatlerinde meydana gelen trafik kazasında, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil önce park halindeki bir otomobile, ardından da bir motosiklete çarptı. Kazanın ardından olay yerine polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralanan otomobil sürücüsü, ilk müdahalenin ardından hastaneye kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kaza Anı Güvenlik Kamerası Kayıtlarında

Eskişehir'in merkezinde yaşanan olay, bir iş yerinin güvenlik kamerası tarafından kaydedildi. Görüntülerde, hızlı seyrettiği anlaşılan otomobilin, yol kenarında park halinde duran araca ve motosiklete çarptığı görülüyor. Çarpmanın etkisiyle savrulan otomobil, yol kenarında durabildi. Kazanın ardından çevredeki vatandaşlar yardıma koşarken, polis olayla ilgili inceleme başlattı.

Trafik Güvenliği ve Alınacak Önlemler

Bu tür kazalar, trafik güvenliği konusunda alınması gereken önlemleri bir kez daha gündeme getiriyor. Özellikle şehir içindeki hız limitlerine uyulması, sürücülerin dikkatli ve tedbirli olması, park kurallarına riayet edilmesi gibi konular büyük önem taşıyor. Yetkililer, sürücüleri trafik kurallarına uymaları ve aşırı hızdan kaçınmaları konusunda uyarıyor.

Paylaş: