Asayiş

Eskişehir'de Mama Kaçan Bebek Hayatını Kaybetti

Eskişehir'de mama yerken soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek, kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Eskişehir'de mama yerken soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek hastanede hayatını kaybetti.
Eskişehir'de mama yerken soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki bebek hastanede hayatını kaybetti.
Paylaş:

Eskişehir'de 2,5 yaşındaki bir erkek bebek, ailesi tarafından mama yedirildiği sırada soluk borusuna mama kaçması sonucu hayatını kaybetti. Hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayan bebeğin ölümüyle ilgili soruşturma başlatıldı.

Mama Kaçması Sonucu Gelişen Acı Olay

Olay, Eskişehir'in merkezinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, 2,5 yaşındaki erkek bebek, ailesiyle birlikteyken mama yiyordu. Bu sırada talihsiz bir kaza sonucu yediği mama soluk borusuna kaçtı. Aile, durumu fark edince hemen sağlık ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen 112 Acil Servis ekipleri, bebeğe ilk müdahaleyi yaptıktan sonra en yakın hastaneye kaldırdı. Hastanede doktorların yoğun çabası ve yapılan tüm müdahalelere rağmen minik bebek kurtarılamadı.

Soruşturma Başlatıldı

Yaşanan acı olayla ilgili olarak savcılık tarafından soruşturma başlatıldığı öğrenildi. Yetkililer, olayın tüm yönleriyle aydınlatılması için incelemelerin sürdüğünü bildirdi. Bu tür durumların önlenmesi ve alınması gereken tedbirler konusunda ailelere yönelik bilgilendirmelerin önemi bir kez daha ortaya çıktı.

Sağlık uzmanları, özellikle bebek ve küçük çocuklara mama veya yiyecek verilirken dikkat edilmesi gerektiğini vurguluyor. Yiyeceklerin uygun kıvamda hazırlanması, bebeğin oturur pozisyonda yedirilmesi ve yeme sırasında yalnız bırakılmaması gibi önlemlerin hayati önem taşıdığı belirtiliyor.

Paylaş: