Erzurum'da seyir halindeki otomobil alev aldı
Erzurum'un Yakutiye ilçesinde seyir halindeyken motor kısmından dumanlar yükselen otomobil itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.

Erzurum'da trafikte araç yangını paniği
Erzurum'un Yakutiye ilçesinde seyir halinde olan bir otomobilin motor bölümünde henüz belirlenemeyen bir nedenle yangın çıktı. Olay, çevrede kısa süreli paniğe neden olurken, sürücü aracını durdurarak durumu hemen itfaiye ekiplerine bildirdi.
İtfaiye ekipleri yangına hızla müdahale etti
İhbar üzerine kısa sürede olay yerine gelen Erzurum Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri, motor kısmından yükselen alevlere müdahale etti. Ekiplerin çalışması sonucu yangın, aracın tamamını sarmadan kontrol altına alınarak söndürüldü.
- Olayda herhangi bir yaralanma veya can kaybı yaşanmadı.
- Yangın nedeniyle araçta maddi hasar meydana geldi.
- Ekipler, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi için inceleme başlattı.
Trafik akışının kontrollü olarak sağlandığı bölgede, söndürme ve soğutma çalışmalarının ardından araç çekici yardımıyla bulunduğu yerden kaldırıldı.


