Asayiş

Aydın-Denizli otoyolunda otobüs kazası: Çok sayıda yaralı var

Aydın-Denizli otoyolunda yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı kazada otobüs bariyerlere çarptı. Kazada 20 kişi yaralandı.

Elif K.1 dakika okuma0 görüntülenme
Aydın-Denizli otoyolunda meydana gelen kaza sonrası bölgeye ekipler sevk edildi.
Aydın-Denizli otoyolunda meydana gelen kaza sonrası bölgeye ekipler sevk edildi.
Paylaş:

Aydın-Denizli otoyolunda bir yolcu otobüsü ile otomobilin karıştığı trafik kazası meydana geldi. Çarpışmanın etkisiyle kontrolünü kaybeden yolcu otobüsü bariyerlere çarparak durabildi. Kazanın bildirilmesi üzerine olay yerine 112 Acil Çağrı Merkezi aracılığıyla sağlık, jandarma, AFAD ve Aydın Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı ekipleri sevk edildi.

Kaza sonrası çok sayıda yaralı hastanelere sevk edildi

Olay yerine ulaşan acil müdahale ekipleri, araçlarda bulunan yaralılara ilk müdahaleyi kaza mahallinde gerçekleştirdi. Yapılan ilk tespitlere göre kazada toplam 20 kişi yaralandı. Yaralıların sevk süreçleri şu şekilde gerçekleşti:

  • Biri ağır olmak üzere 11 kişi, ambulanslarla Denizli'deki çeşitli hastanelere kaldırıldı.
  • 9 kişi ise ambulanslar ve özel araçlarla Nazilli Devlet Hastanesi'ne ulaştırıldı.

Yetkililer kaza ile ilgili soruşturma başlatırken, otoyolda trafik akışının normale dönmesi için çalışmaların sürdüğü belirtildi.

Paylaş: